Skargi i wnioski
Dyrektor Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Dyrektora.
Skargi i wnioski można składać:
- Listownie - na adres:
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica; - Osobiście - w sekretariacie przy ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica
codziennie w godz. od 7:30 do 15:30; - Za pośrednictwem poczty elektronicznej:
na adres: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”; - Ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z upoważnionym pracownikiem.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnoszącego.
- Dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Statystyka skarg i wniosków, które wpłynęły w 2022 roku.
- SKARGI - wpłynęło ogółem 0, z czego:
- bezzasadne - 0,
- zasadne w części - 0,
- zasadne - 0.
- WNIOSKI - wpynęło ogółem 0, z czego:
- bezasadne - 0,
- zasadne w części - 0,
- zasadne - 0.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
- Pierwsza publikacja
- Katowice IntraCOM.pl 2022-06-14 08:20
- Aktualizacja publikacji
- Katowice IntraCOM.pl 2022-06-14 08:26
- Wytworzenie publikacji
- Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy 2022-06-14 08:21
- Zatwierdzenie
- Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy 2022-06-14 08:21