• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Przetargi/Zapytania ofertowe/MT.480.174.2024 Przedmiotem zamówienia są usługi (..)

MT.480.174.2024 Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach będących w zasobie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy.

Zapytania ofertowe 13 Grudnia 2024

Zakres rzeczowy usług kominiarskich:

  1. USŁUGI PODSTAWOWE:

1)Sporządzanie harmonogramów pracy usług kominiarskich w budynkach objętych zamówieniem (rocznych i kwartalnych).
2) Czyszczenie przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz ze sprawdzeniem stanu ich zanieczyszczeń wg załączonego wykazu adresów budynków:
a) okresowe czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowo - gazowych, wentylacyjnych oraz kanałów łączących paleniska z przewodami kominowymi powinno być wykonane zgodnie z zasadami sztuki kominiarskiej - w sposób niedopuszczający do powstania jakichkolwiek okoliczności mogących mieć wpływ na normalne korzystanie z palenisk,
b) czyszczenie polega na usunięciu sadzy (tj. wycieraniu, wymiataniu i gracowaniu) z przewodów kominowych oraz kanałów na całej długości użytkowej. W razie stwierdzenia w przewodach kominowych obcych ciał w postaci gruzu, cegieł, gniazd ptasich i innych zanieczyszczeń ograniczających drożność przewodów Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego, który z kolei zobowiązany jest do zlecenia Wykonawcy usunięcia obcych ciał z przewodów,
c) po zakończeniu usług kominiarskich Wykonawca ma obowiązek wybrać sadzę z przewodów i kanałów i zutylizować.
3) Czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych  w budynkach mieszkalnych  (również kanałów łączących paleniska z przewodami kominowymi) powinny być wykonywane w n/w okresach:
a)przewody dymowe od palenisk opalanych paliwem stałym (węgiel, koks, drewno) co najmniej 4 razy w roku, raz na kwartał,
b) przewody spalinowo - gazowe od palenisk opalanych paliwem gazowym i płynnym
co najmniej 2 razy w roku, raz na półrocze,
c) przewody wentylacyjne i awaryjne - co najmniej 1 raz w roku.
4) Przeprowadzanie 1 raz w roku  (nie później niż do dnia 31.10.2025 r.) okresowych kontroli polegających na sprawdzaniu stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych:
a)drożności przewodów kominowych,
b) stanu technicznego głowic i nasad kominowych,
c) ciągu kominowego,
d) stanu uszkodzeń przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drzwiczek kominowych rewizyjnych, ław kominiarskich oraz innych elementów urządzeń kominowych.
5) Sporządzanie protokołów okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności kominów oraz sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przedkładanie ich do Zamawiającego. Wnioski w protokołach należy dzielić na "natychmiastowe" i mogące być wykonane w oparciu o plan remontów.
6) Wydawanie zaleceń pokontrolnych.

Kategoria: Powiązane pliki [9]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Zapytania ofertowe
docx 2024-12-13 174.Zapytanie ofertowe - Kominiarze 2025.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 23
174.Zapytanie ofertowe - Kominiarze 2025.docx 41,09KB -
doc 2024-12-13 174 załacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
174 załacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc 123,5KB -
doc 2024-12-13 174. załcznik nr 3 wzór umowy.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
174. załcznik nr 3 wzór umowy.doc 94KB -
docx 2024-12-13 Załacznik nr 2 WYKAZ BUDYNKÓW MIESZKALNE I NIEMIESZKALNE - aktualny.DOCX
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 20
Załacznik nr 2 WYKAZ BUDYNKÓW MIESZKALNE I NIEMIESZKALNE - aktualny.DOCX 17,95KB -
docx 2024-12-16 174.INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCOW.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 16
174.INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCOW.docx 25,54KB -
docx 2024-12-16 174.Zapytanie ofertowe - Aktualizacja 16.12.2024.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 27
174.Zapytanie ofertowe - Aktualizacja 16.12.2024.docx 41,01KB -
doc 2024-12-16 174. załcznik nr 3 wzór umowy Aktualizacja 16.12.2024.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 21
174. załcznik nr 3 wzór umowy Aktualizacja 16.12.2024.doc 94KB -
docx 2024-12-23 174.protokół otwarcia.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 15
174.protokół otwarcia.docx 26,8KB -
docx 2024-12-23 174. Zał._4_ informacja o wyborze.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 16
174. Zał._4_ informacja o wyborze.docx 27,31KB -
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry